Página 2 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo
Resultados 11 al 20 de 35
    Miembro Senior
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Esperemos que no llueva, aunque yo ya estoy haciendo acopio de globos, para impermeabilizar todo bien...

Un saludo
    Leerse las normas

2. FACTORHOBBY rovan baja coche
    Miembro Senior Avatar de borjaxxi
    Fotos
    69
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

dissabte, 31-03-07

Estat del cel:
    cel cobert o molt ennuvolat amb creixement de nuvolades a qualsevol lloc, preferentment a partir de migdia.
    Precipitacions:
    fins a mig matí se n'esperen a qualsevol indret d'intensitat entre feble i moderada. A partir de migdia s'esperen ruixats i tempestes a qualsevol lloc, però sobretot a la meitat est. Seran moderades i localment acompanyades de calamarsa. En general, les precipitacions seran poc abundants, si bé puntualment es podran acumular més de 20 mm en 24 hores. La cota de neu pujarà dels 1200 als 1400 metres.
    Temperatures:
    sense grans canvis. Les mínimes estaran entre -1 i 4 graus al Pirineu, entre 1 i 6 graus al Prepirineu, entre 3 i 8 graus a la Depressió Centra i al litoral i Prelitoral nord i entre 6 i 11 graus a la resta. Les màximes es mouran entre 6 i 11 graus al Pirineu, entre 8 i 13 graus al Prepirineu i entre 10 i 15 graus a la resta.
    Visibilitat:
    regular arreu, amb boires i boirines a les fondalades de l'interior.
    Vent:
    fluix i variable en conjunt al llarg del dia, amb predomini del component nord i est al litoral.
    Estat del mar:
    Costa Brava:
    bufarà vent fluix i variable, amb predomini del component nord, entre tramuntana i gregal.
    Entre maror i marejol. Mar de fons del nord-est.
    Costa Central:
    vent fluix i variable, amb predomini del component nord i est.
    Costa Daurada:
    de matinada vent de nord i oest fluix, amb mestral entre fluix i moderat al sud del cap de Salou. La resta del dia el vent serà fluix i variable, però amb predomini del component est.

diumenge, 01-04-07

Estat del cel:
    cobert o molt ennuvolat en general, amb el creixement de nuvolades a qualsevol punt.
    Precipitacions:
    se n'esperen de generals al llarg del dia.
    Seran més disperses de matinada i les més abundants i continuades es centraran a la meitat est i a la resta del litoral i del Prelitoral a partir de llavors. Les precipitacions seran d'intensitat moderada, aniran sovint acompanyades de fang, i localment seran en forma de tempesta amb calamarsa. La cota de neu pujarà al llarg del dia dels 1300 als 2000 metres. Les quantitats acumulades seran abundants en general i localment molt abundants a la meitat est i a la resta del litoral i del Prelitoral.
    Temperatures:
    sense grans canvis.
    Visibilitat:
    entre regular i dolenta en general, amb nombroses boirines.
    Vent:
    el vent bufarà variable i fluix de matinada, i a partir de llavors s'imposarà el component est en general, fluix a l'interior i moderat al litoral.
    Estat del mar:
    Costa Brava:
    variable i fluix de matinada, girant a xaloc moderat a partir de llavors.
    Maror. Mar de fons de l'est.
    Costa Central:
    variable i fluix de matinada, girant a xaloc moderat a partir de llavors.
    Costa Daurada:
    variable i fluix de matinada, girant a xaloc moderat amb cops forts a partir de llavors.
    SERPENT

Miembro Senior
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pues anda que vaya gracia estopar el coche y romper la mitad de las piezas por correr una carrera que ni por asomo voy a poder quedar entre los 10 primeros... yo si llueve ni saco el coche.
    ARC R10'15 / LRP / Futaba 4PL
    XRAY X1 / HOBBYWING / Futaba 4PL

Miembro Senior
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pues yo me sumo a daniels viendo el tiempo ,lo mismo digo.que las piezas no las regalan.
    Xray NT1 WC - SIRIO XXXV -KO HELIOS 10 EURUS
    CRAWLER AXIAL AX10 - CRAWLER ENROUTER BERG 2.2
    FUTABA 4PK 2.4 FASST - FUTABA 3PM-X 2.4 FASST

Miembro Senior Avatar de borjaxxi
    Fotos
    69
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cita Iniciado por Daniels
    Pues anda que vaya gracia estopar el coche y romper la mitad de las piezas por correr una carrera que ni por asomo voy a poder quedar entre los 10 primeros... yo si llueve ni saco el coche.
    Cita Iniciado por anceco
    pues yo me sumo a daniels viendo el tiempo ,lo mismo digo.que las piezas no las regalan.
    Soys unos rajaos

No tengais miedo de la lluvia, que sino llueve tambien te pueden destrozar medio coche, solo hay que ponerle un condon al coche y ya esta ya no se moja nada.

je, Daniels, si quieres te puedo alquiler unas de las ruedas que te enseñe el otro dia, a 50 euros la manga, te parece buen precio?
    SERPENT

7. FACTORHOBBY coches electricos
    Miembro Senior
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cita Iniciado por borjaxxi
    Cita Iniciado por Daniels
    Cita Iniciado por anceco
    Soys unos rajaos

No tengais miedo de la lluvia, que sino llueve tambien te pueden destrozar medio coche, solo hay que ponerle un condon al coche y ya esta ya no se moja nada.

je, Daniels, si quieres te puedo alquiler unas de las ruedas que te enseñe el otro dia, a 50 euros la manga, te parece buen precio?
    Vaya chorizo estas hecho macho... me sale mas a cuenta sabotear al resto de pilotos que comprarte las ruedas aj

Y lo de romper ya se que se puede romper tanto en seco como en mojado, pero en mojado hay el triple de posibilidades hombre. Yo he ido al circuito y he corrido con la pista mojada, pero entre eso y correr lloviendo o con charcos... pues...

EDITADO: Son las 10:30 y parece que se está arreglando un poco....

Segun el gif animado, a las 8:30 de la mañana ya se han comenzado a ir los nubarrones... tampoco soy hombre del tiempo, pero parece que se arregla.

Miembro Senior
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Si haceis clic en la foto de arriba sale un gif animado, que cada hora se actualiza solo, ahora muestra la evolucion hasta la 13:30.

Las nubes que teniamos encima se han ido a Francia, pero ahora suben hacia nosotros las que estan a la altura de murcia. En cuanto pasen esas, cielo azul, a ver si el aire nos ayuda un poco como anoche.

Mñana nos vemos.
    ARC R10'15 / LRP / Futaba 4PL
    XRAY X1 / HOBBYWING / Futaba 4PL

Miembro Senior
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yo tampoco sacare el coche si llueve

Miembro Senior
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    como ha ido la carrera, se ha podido correr?
    ***TEAM SAC modelismo***

Miembro Senior
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    si, no ha llovido ni nada, la pista estaba seca aunque en alguna zona estaba un poco humeda, yo por mala suerte he tenido un golpe tonto y he roto el vastago del amortiguador delantero derecho y he tenido que abandonar, no se como han quedado, solo he visto las semifinales, y Saval en la "B" y Lacuesta y Liesa en la "A" iban rapidisimo, un saludo!!!

Página 2 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo

Relacionado con:

Etiquetas para este Tema

Sobre CochesRc.com

Te asesoramos en la compra de un coche de radiocontrol de gasolina. También en la sección Comprar coche de radiocontrol, puedes elegir entre coches de radiocontrol eléctricos baratos. Tambien hay sitio para otras disciplinas, como el aeromodelismo: Aviones Rc, Helicopteros Rc y algunas menos conocidas como Barcos a radiocontrol, Tanques Rc, ... Coche radiocontrol electrico o coche radiocontrol de gasolina? Que saber antes de comprar coche de radiocontrol?

Siguenos en:

Facebook Twitter youtube Google + Contacto RSS Feed