Exchanging opinions and parts from Italy
Resultados 1 al 4 de 4
    Recien llegado
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Exchanging opinions and parts from Italy

Hellò, I'm from Italy, and I'm finishing the Honda RCV 211V of Valentno Rossi from De Agostini publication, I have read some bad impressions also on your spanish forum and also in the italians forum: ...bad plastic parts,bad metallic parts, and bad motor from Sirio and not from Novarossi... as we seen on the first number of this collection...
    ....so the only things we can do is to buy only the good issue of this collection... I mean to purchase the issue with a real 10 euro value of parts inside.... the other should be leaved on the table of the newspaper vendor.
    A question for some member of this forum: Is someone interested to send me one metallic front wheel and one metallic rear wheel in black colour?? ...because I find only the orange wheel.... If you want I can send two orange wheel and you send me two black wheel....

2. FACTORHOBBY coches electricos
    Miembro Senior
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hello Ayrton !

First of all wellcome to our forum,

Second, yes, we agree with the materials quality, at the begining it seems we'll got a good bike at a goog price, but for now, reality is turning into a normal/bad bike at a high price!

But i'll finish the bike, At the starting of this collection I thougth, they could give us a worse bike than espected, so, i was ready for this.

I don't know if it's possible to find black wheels, maybe the Sete One's is with black wheels. but if it's true, we'll have to wait for the issue with the rear wheel.

Regards

Miembro Senior
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Traduzco Resumo
    Ls italianos tambien dicen que la moto de Planeta es una patata en materiales, y tampoco les gusta el cambio de motor,
    Sugiere que lo que tendriamos que hacer es comprar solo aquellos fasciculos que merezcan la pena y el resto dejarlo en el Kiosko.
    Tambien dice que si alguien esta dispuesto a mandarle unas llantas delantera y trasera metalicas en negro, que el le manda a cambio unas naranjas

Mi respuesta,
    Le doy la bienvenida :D
    le digo que estamos de acuerdo en que la coleccion se ha convertido en una castaña, que parecia que ibamos a tener una buena moto a buen precio, pero que al final, tendremos una moto normal/mala a un precio mas alto.
    Tambien le digo que yo pienso terminar la coleccion, ya que pensaba que esto podia pasar, y no me parecio mala idea, (de hecho estoy pagando la moto en 2 años)
    Desconozco si la moto de sete lleva las llantas negras, pero en cualquier caso, tendremos que esperar a que salga la llanta trasera.

Saludos

Miembro Senior
    Fotos
    145
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hello ayrtonsenna75, and welcome to the biggest forum from Spain :D ( a bit o advertisement is allways good ) As you say it seems they are doing the same in both countries. There are some pieces that must be changed before running the bike. For example the rear sprocket.

Sete's bike has black wheels, If you wait a little it can be ordered throught Planeta, or just exchange it with one that were doing sete's bike.

Resumiendo :D que le doy la bienvenida al mejor foro de españa y le digo que por lo visto planeta es igual de ****** aqui que alli :D Tambien que hay algunas piezas que hay que cambiar antes de poner la moto en el suelo, como la corona. Tambien le digo que la moto de setre tiene las ruedas negras, y que si se espera las puede pedir aplaneta o cambiarselas a alguno que haga la de sete.
    Lijadas power!!!!!
    Ciudad: Madrid
    Serpent 710 + JP

Relacionado con:

Etiquetas para este Tema

Sobre CochesRc.com

Te asesoramos en la compra de un coche de radiocontrol de gasolina. También en la sección Comprar coche de radiocontrol, puedes elegir entre coches de radiocontrol eléctricos baratos. Tambien hay sitio para otras disciplinas, como el aeromodelismo: Aviones Rc, Helicopteros Rc y algunas menos conocidas como Barcos a radiocontrol, Tanques Rc, ... Coche radiocontrol electrico o coche radiocontrol de gasolina? Que saber antes de comprar coche de radiocontrol?

Siguenos en:

Facebook Twitter youtube Google + Contacto RSS Feed